Ve středu 11. 5. navštívili chlapci z 8. ročníků naposledy v letošním školním roce Střední školu spojů a informatiky v Táboře.

Tentokrát pro ně byly připraveny úplně nové a velmi zajímavé aktivity. Chlapci si vyzkoušeli tvorbu počítačové animace, měření a deformace na modelu mostu pomocí systému Pasco, svařování a testování optických kabelů, výrobu detektoru lži nebo modelu dřevěného házedla.

Chtěla bych poděkovat všem pracovníkům SŠSI Tábor, kteří se na organizaci projektových dnů podílejí a umožňují i žákům naší školy se účastnit.

Všichni se těšíme na pokračování v příštím školním roce.

Mgr. Vladana Radová

Chtěla bych poděkovat žákům své třídy Jonáši, Pavlovi, Tondovi a Danovi za krásný nápad - postavit májku na školním dvoře. Kluci zaslouží velkou pochvalu, protože májku sami obstarali, upravili, vyzdobili a také umístili na dohodnuté místo. Od pondělí 2. května zkrášluje areál školy a pohled na ni nám všem zlepšuje náladu.

Mgr. Vladana Radová – třídní učitelka

Už na prvním stupni nás všechny ve třídě bavil štafetový běh Tomáše Havla. Několik let se ale nekonal a nám to bylo líto. Rozhodli jsme se, že se pokusíme něco podobného uspořádat. Dříve se běh konal na konci října, kdy už bylo sychravé počasí, tak jsme si mysleli, že běhat v jarním období by bylo lepší. A tak nás napadl Májový běh. Vše jsme domluvili s vedením školy, které bylo nápadem nadšené, pořídili jsme májku a šlo se na věc. Nakonec jsme běh i vyhráli a náš tým měl nejrychlejší čas ze všech.

Jonáš Frait, Pavel Čekal, Tonda Janů a Dan Vaníček – žáci 8. B

Sedmáci navštívili v rámci Světového den vody (Projekt ERASMUS+) 22. března 2022 Vodním dům v Hulicích. Tato moderní interaktivní expozice se nachází ve Středočeském kraji u hráze vodní nádrže Švihov na řece Želivka.

Vodní dům Hulice – Návštěvnické středisko ČSOP Vlašim

https://www.vodni-dum.cz

A co se líbilo nejvíc?

  • Nejvíc se mi líbilo dělat mraky.
  • Překvapilo mě, že největší evropská ryba byla vyza velká (10 metrů).
  • Bavilo mě vyrábět sůl do koupele s bylinkami.
  • Líbilo se mi, jak jsme plnili úkoly.
  • Byly tam krásné ryby.
  • Mně se líbilo vše, pěkná byla ryba venku. Byl to bolen dravý. Je škoda, že jsme nemohli jít na hráz.
  • Koupila jsem si plyšovou kačenku.
  • Bavilo mě pozorovat ryby v akvárku a ochutnávat druhy vod.
  • Líbila se mi tam škeble, do které se dalo schovat.
  • Udivila mě velikost tunelu, kterým teče voda z nádrže až k Praze. Modelem tunelu se dalo chodit.
  • Mohli jsme si koupit suvenýr, pořídila jsem si ponožky.

Mgr. Iva Eybertová

Více než třicet tisíc korun poslali děti a zaměstnanci místní základní školy na účet organizace Člověk v tísni. Vyjádřili tak podporu obětem válečného konfliktu. Kde vzali školáci tolik peněz?

V době adventu škola ve spolupráci s Klubem přátel školy zorganizovala Vánoční jarmark, kde děti prodávaly vlastní výrobky. Vydělaly tak více než čtyřicet tisíc korun. Polovinu z této částky poskytla škola na pomoc Ukrajině. Zaměstnanci zorganizovali sbírku a vybrali mezi sebou dalších jedenáct tisíc. Celá suma pak putovala na konto humanitární organizace.

Tím ale děti s aktivitou neskončily. Během hodin výtvarné výchovy vytvořila každá třída svůj projekt, kterým chtěla vyjádřit solidaritu. Výkresy, koláže, papírové zeměkoule, to vše nyní zdobí plot školy, před budovou vlaje ukrajinská vlajka.

Martina Havlůjová

Přihlášení uživatele

Vyhledávání